Πειρατικό Press * Ενημέρωση χωρις Κατευθύνσεις * Ενημέρωση με Ουσία * peiratiko_press@yahoo.gr * www.sync.gr/Peiratikos*

Παρασκευή 27 Μαρτίου 2009

KAI "ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ...

Απλή απορία: Αυτός ο υπουργός Ανάπτυξης Κωστής Χατζηδάκης, πληρώνεται για τις διαφημιστικές υπηρεσίες που παρέχει στις μεγάλες αλυσίδες σούπερ-μάρκετ ή το κάνει τσάμπα;

Στη δεύτερη περίπτωση, πρέπει να επιληφθεί άμεσα ο υπουργός Οικονομίας, διότι το Δημόσιο χάνει έσοδα σε αυτήν την πολύ δύσκολη συγκυρία.

Κι αν δεν καταλάβατε τι εννοούμε, σας λέμε ότι ο Κ. Χατζηδάκης απέσπασε - λέει - δέσμευση από 8 μεγάλες αλυσίδες για μείωση τιμών σε προϊόντα τροφίμων!

Μάλιστα, θα καθίσουν κάτω οι επιχειρηματίες μαζί με τους εκπροσώπους των ομίλων, για να εξειδικεύσουν το πώς και πού θα γίνουν οι μειώσεις.

Να βρούμε, δηλαδή, σε ποια προϊόντα έχουν «στοκ» οι πολυεθνικές και να μπορέσουμε να τα προωθήσουμε μέσω των χαμηλών τιμών... Μιλάμε για πραγματικά σύγχρονο «μάρκετινγκ».

Και μάλιστα για «μάρκετινγκ» με διπλό στόχο. Τα σούπερ - μάρκετ ξεπουλάνε και η κυβέρνηση παρουσιάζει «έργο» κατά της ακρίβειας, μειώνοντας ταυτόχρονα και τους πληθωριστικούς δείκτες.

Πράγματι, εκπληκτικό σχέδιο. Στο τέλος μάλιστα θα μας ζητήσουν να τους πούμε κι ευχαριστώ γιατί βοήθησαν τον «καταναλωτή»...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

SYNC

Bloggers

GreekBloggers.com