Πειρατικό Press * Ενημέρωση χωρις Κατευθύνσεις * Ενημέρωση με Ουσία * peiratiko_press@yahoo.gr * www.sync.gr/Peiratikos*

Κυριακή, 23 Νοεμβρίου 2008

Κάλπικη δημοσκόπηση ψάχνει πρόθυμο πελάτη.

Ψάχνει πελάτη για την Δευτέρα.
Η RASS η εταιρία δημοσκοπήσεων(με την οποία συνήθως κάνει παιχνίδια ο Μάκης Κουρής), έχει έτοιμο γκάλοπ, που όχι μόνο κλείνει την ψαλίδα στο 1,2 αλλά ανεβάζει και όλα τα ποιοτικά χαρακτηριστικά της Ν.Δ.

Μετά το ΣΟΚ των 4,5 μονάδων της VPRC (Ελευθεροτυπία) που δείχνει μπροστά το ΠΑΣΟΚ, η RASS προσφέρεται να ρίξει σωσίβιο στους πνιγμένους . Δεν είναι η πρώτη φορά που το κάνει. Άλλωστε η ίδια η εταιρία δίνει άλλοθι στον εαυτό της, υποστηρίζοντας πως "το ερωτηματολόγιο της RASS, φέρνει στην επιφάνεια απόψεις και θέσεις, που μερικές φορές, δεν διαβάζονται με μια απλή ανάγνωση της καθημερινότητας".

Ωραίο κόλπο. Περιμένουμε από αύριο να δούμε, ποιος πελάτης ψώνισε αυτό το γκάλοπ της απάτης...
Διαβάστε τη συνέχεια...

Ακόμη μια αντιλαϊκή οδηγία της ΕΕ σε εφαρμογή...με συνεργό της την Ελληνική Κυβέρνηση!

Τέλος στις οργανικές συνθέσεις και ανεξέλεγκτες αυξήσεις στα εισιτήρια, προβλέπει το νομοθετικό πακέτο, με το οποίο ενσωματώνεται πλήρως στο εθνικό Δίκαιο ο Κανονισμός 3577/92



Με τις εντολές των ακτοπλόων εφοπλιστών για την πλήρη εφαρμογή του διαλυτικού Κανονισμού 3577/92 της Ευρωπαϊκής Ενωσης, που σημαίνει αποδιάρθρωση των ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών, σύνθλιψη των εργασιακών δικαιωμάτων των ναυτεργατών και «ακρωτηριασμό» της χώρας, ετοιμάζονται να συμμορφωθούν η κυβέρνηση της ΝΔ και ο υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας Αν. Παπαληγούρας, με εν κρυπτώ διαδικασίες και διαβουλεύσεις με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή.

Οι ακτοπλόοι εφοπλιστές, με τις αυθαίρετες ακινητοποιήσεις των ακτοπλοϊκών πλοίων που ξεπερνούν τα 36 και έπεται συνέχεια, τις μαζικές απολύσεις πάνω από 2.000 ναυτεργατών - οι οποίοι διώχτηκαν και απλήρωτοι - σε συμπαιγνία με το ΥΕΝ, αλλά και τη συμβιβασμένη πλειοψηφία της ΠΝΟ, έχουν ήδη προετοιμάσει το έδαφος για την επιβολή του Κανονισμού της Ευρωπαϊκής Ενωσης. Για να συνεχιστεί αυτό που ξεκίνησε η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, όταν το 2001 ψήφισε το νόμο - έκτρωμα 2932/2001, με τον οποίο άρχισε η σταδιακή εναρμόνιση της ελληνικής νομοθεσίας με τον Κανονισμό 3577.

Επί της ουσίας, αυτό που μπαίνει «επί τάπητος» από τους εφοπλιστές και την ΕΕ είναι:

  • Να καταργηθεί η στοιχειώδης υποχρέωσή τους για τη 10μηνη λειτουργία των ακτοπλοϊκών πλοίων και τη 10μηνη υποχρεωτική επάνδρωση με οργανικές συνθέσεις, όπως αυτές ορίζονται από το ΠΔ 177/74.
  • Να μην υπάρχει κανένας περιορισμός στις τιμές των εισιτηρίων της οικονομικής θέσης, ακόμα και σε γραμμές που επιδοτούνται!
Τι προετοιμάζουν

Η πρόσφατη συνάντηση του υπουργού Εμπορικής Ναυτιλίας Αν. Παπαληγούρα με τον αντιπρόεδρο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και επίτροπο Μεταφορών Αντόνιο Ταγιάνι, ήταν αποκαλυπτική για τα όσα προετοιμάζονται με πρόσχημα τη διαδικασία παράβασης κατά της Ελλάδας που έχει κινήσει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή «για μη σωστή εφαρμογή του Κανονισμού 3577/92 ΕΚ (Θαλάσσιες ενδομεταφορές - Cabotage)».

Οπως διέρρευσε από το ΥΕΝ, η συνάντηση Παπαληγούρα - Ταγιάνι ήταν συνέχεια μιας σειράς ενεργειών από την κυβέρνηση της ΝΔ και το ΥΕΝ για την εφαρμογή του 3577. «Ηδη - όπως λένε οι πληροφορίες - έχουν πραγματοποιηθεί δύο τεχνικές συναντήσεις εργασίας μεταξύ εκπροσώπων του ΥΕΝΑΝΠ και της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, στον Πειραιά στις 22/6/2007 και στις Βρυξέλλες στις 25/9/2008».

Μάλιστα, στην τελευταία «τεχνική συνάντηση», η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες από το ΥΕΝ, έθεσε τα παρακάτω θέματα:

α) Τροποποίηση του συστήματος αποδοχής δήλωσης δρομολόγησης.

β) Απελευθέρωση των ναύλων οικονομικής θέσης ενδονησιωτικών συνδέσεων.

γ) Τροποποίηση του Κανονισμού Ενδιαίτησης Επιβατών Επιβατηγών Πλοίων.

δ) Περιορισμός της απαίτησης γνώσης της ελληνικής γλώσσας μόνο στα μέλη του πληρώματος, τα καθήκοντα του οποίου σχετίζονται με θέματα ασφαλείας.

ε) Κατάργηση της γενικευμένης υποχρέωσης για δεκάμηνη δραστηριοποίηση των πλοίων.

Η απάντηση του ΥΕΝ στη συνάντηση ήταν η επίδοση εγγράφων με «σχέδια νομοθετικών κειμένων αναφορικά με την τροποποίηση της υφιστάμενης νομοθεσίας για τα παραπάνω θέματα», με εξαίρεση - προς το παρόν βέβαια - αυτό που αφορά την «κατάργηση της γενικευμένης υποχρέωσης για δεκάμηνη δραστηριοποίηση των πλοίων». Ο επίτροπος ήρθε να δει απλώς σε ποιο στάδιο βρίσκεται η προετοιμασία για την τροποποίηση της νομοθεσίας, προκειμένου να βάλει το θέμα της παράβασης στο αρχείο.

Διαβάστε τη συνέχεια...

SYNC

Bloggers

GreekBloggers.com