Πειρατικό Press * Ενημέρωση χωρις Κατευθύνσεις * Ενημέρωση με Ουσία * peiratiko_press@yahoo.gr * www.sync.gr/Peiratikos*

Τρίτη 13 Οκτωβρίου 2009

ΘΑ ΤΗΝ ΠΡΟΛΑΒΕΙ...;

Η πιο σημαντική χθεσινή, πολιτική, στιγμή:



Θα προλάβει κάποιος την Ντόρα...;


Διαβάστε τη συνέχεια...

ΑΚΟΜΗ ΕΝΑ ΘΥΜΑ...Ο Ο.Λ.Π.

Διαβάζουμε σήμερα στο in.gr :

"Έμφραγμα» έχουν προκαλέσει στην αγορά οι απεργιακές κινητοποιήσεις στον ΟΛΠ και ο εμπορικός κόσμος ασκεί ισχυρές πιέσεις στο υπουργείο Οικονομίας και Ναυτιλίας να βρει λύση, καθώς από την 1η Οκτωβρίου το λιμάνι του Πειραιά έχει «νεκρώσει».

Όπως επισημαίνει η διοίκηση του ΟΛΠ, ήδη έχουν εκτραπεί σε άλλα μεσογειακά λιμάνια πάνω από 7.000 εμπορευματοκιβώτια, ενώ στους χερσαίους χώρους του λιμανιού έχουν συγκεντρωθεί περισσότερα από 6.000 εμπορευματοκιβώτια τα οποία περιμένουν για εκτελωνισμό."


Το μόνο που απασχολεί τα Μέσα Ενημέρωσης, είναι η αγορά και η συνέπειες των απεργιακών κινητοποιήσεων.

Το γιατί οι εργαζόμενοι στον ΟΛΠ, απεργούν χάνοντας τα μεροκάματα τους, καθόλου δε φαίνεται να τους νοιάζει.

Σίγουρα έχει δημιουργηθεί ένα τεράστιο ζήτημα, με τις εξαγωγές και τις εισαγωγές μας, που έχει προκληθεί από την απεργία, αλλά η αντίδραση αυτή έχει έρθει ως συνέπεια της πολιτικής των ολοκληρωτικών ιδιωτικοποιήσεων, όλων των μεγάλων κρατικών φορέων και την πώληση αυτών σε ξένα χέρια!

Οι λιμενεργάτες αγωνιούν, αγωνιούν για τις συνθήκες δουλείας που θα συναντήσουν αύριο, εάν η πολυεθνική που θα αγοράσει τις προβλήτες του Λιμένα, έχει έστω την ευαισθησία, να τους διατηρήσει στις θέσεις εργασίας τους...

Ακόμη ένας πυλώνας της, αμιγώς, ελληνικής οικονομίας, ακόμη μια δημόσια περιουσία φαίνεται να παραχωρείται σε ιδιωτικά χέρια.

Στις προθέσεις της παρελθούσας κυβέρνησης, δυστυχώς βρήκε πάτημα η νέα κυβέρνηση, η οποία δεν δείχνει πρόθεση για ανάκληση της συμφωνίας παραχώρησης του Λιμένα στηνCOSCO. Μιλάει μόνο για επαναδιαπραγμάτευση, αλλά το αποτέλεσμα, δηλαδή η πώληση στους Κινέζους, θα παραμείνει ως έχει.

Η σχετική δήλωση της Υπουργού, Λ. Κατσέλη: "Βρισκόμαστε σε συνεχείς συζητήσεις με όλα τα μέρη. Ηδη, έχει συμφωνηθεί με τους εκπροσώπους της ΣΕΠ ΑΕ να ξεκινήσει άμεσα ουσιαστικός διάλογος σχετικά με όλα τα ζητήματα της παραχώρησης. Τα αποτελέσματα του διαλόγου θα ισχύσουν αναδρομικά από την 1.10.2009. Επίσης συμφωνήθηκε να ξεκινήσει συζήτηση σε νέα βάση μεταξύ της ΟΛΠ ΑΕ και της ΣΕΠ ΑΕ με αντικείμενο τη λειτουργία των προβλητών Ι και ΙΙ, με ενεργό συμμετοχή των εργαζομένων και προς αμοιβαίο συμφέρον των μερών"!

Θα ήταν άραγε πολύ δύσκολο ή πολύ ακριβό, να προσλάμβανε τον Ελληνικό δημόσιο δυο επιτυχημένους managers, η οποίοι θα διοικούσαν τον ΟΛΠ επί μια δεκαετία, χωρις να αλλάξει η δημόσια ιδιοκτησία του. Θα τον μετέτρεπαν σε υγιεί οικονομικά, Κρατικό οργανισμό και στη συνέχεια τα κέρδη του να επωφελούνταν το κράτος και οι πολίτες;

Σε λίγα χρόνια, αναρωτιόμαστε, τι θα αφήσουμε στον Ελληνικό λαό, τι θα αφήσουμε σαν δημόσια περιουσία...μόνο το Μάξιμου και τη Βουλή κι αυτά υπό προϋποθέσεις...!

Διαβάστε τη συνέχεια...

ΜΗΝ ΥΠΟΤΙΜΑΤΕ ΤΟΝ ΑΡΗ...

"Πρώτη η Ντόρα" λοιπόν...

Η Ντόρα θέλησε να προλάβει πιθανή παρέμβαση Καραμανλή, θέλησε επίσης να αποφύγει της κακοτοπιές της αβεβαιότητας που επικρατούν στη Δεξιά και ανέλαβε την ευθύνη της...πρώτης υποψηφιότητας.

Για εκείνην η κατάσταση δεν είναι τόσο εύκολη όσο τουλάχιστον φαίνεται από τα ΜΜΕ.

Θα δυσκολευτεί ιδιαίτερα, ειδικά εάν το Καραμανλικό στρατόπεδο, συστρατευθεί πίσω απο ένα πρόσωπο...όπως τον Άρη Σπηλιωτόπουλου!

Τον Άρη μην τον υποτιμάτε, έχει δυναμική και έως τώρα έχει κρατήσει μια αξιοπρεπέστατη στάση, στάση αναμονής των εξελίξεων.

Η ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗ τώρα...ποιον θα στηρίξει δε ξέρουμε, μη βιαστείτε και πείτε Ντόρα, δεν φαίνεται να την έχει σε ιδιαίτερη υπόληψη...!



Διαβάστε τη συνέχεια...

ΣΟΒΑΡΟ ΖΗΤΗΜΑ

Να ένα σοβαρό θέμα που θίγει η ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ σήμερα!

Μας ενημερώνει ότι η νέα κυβέρνηση, θέλει να πραγματοποιήσει "περιστολή στα κρατικά αυτοκίνητα".

Αναφαίρετε, σε όλες εκείνες της γκλαμουράτες, mercedes και BMW που βλέπουμε το πολιτικό προσωπικό της χώρας να μεταφέρεται, με περίσσιο θράσος ακόμη και μπροστά στους φακούς της τηλεόρασης.

Η εφημερίδα μας ενημερώνει επίσης, για το ακριβές κόστος που βρίσκεται, στα 350εκ. ευρώ το χρόνο.

Εμείς έχουμε να υπερθεματίσουμε στο ζήτημα που ανοίγει η κυβέρνηση, ότι οποιοδήποτε μέτρο κινείται προς την βελτίωση των δημοσιοοικονομικών, χωρίς την επιβάρυνση του λαού, είναι προς την θετική κατεύθυνση.


Διαβάστε τη συνέχεια...

ΞΕΧΝΑΤΕ ΚΑΤΙ...!

Διαβάζουμε σήμερα το κύριο άρθρο του ΒΗΜΑΤΟΣ:

"H απελθούσα κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας φρόντισε, σε ένα βράδυ, τρεις ημέρες πριν από τις εκλογές, να προσφέρει σωρηδόν άδειες σε πλήθος κολεγίων και ιδιωτικών εκπαιδευτηρίων που διεκδικούν αναγνώριση και αναβάθμιση ακαδημαϊκού επιπέδου. Η νέα υπουργός Παιδείας έκρινε εκείνες τις αδειοδοτήσεις παράτυπες, χωρίς δεσμεύσεις για τους κανόνες λειτουργίας. Και ως εκ τούτου ανακοίνωσε ότι θα διαβουλευθεί με τους εταίρους και την ακαδημαϊκή κοινότητα προκειμένου να διαμορφωθεί ένα αξιόπιστο πλαίσιο παρακολούθησης και ελέγχου των προσφερόμενων υπηρεσιών. Ορθώς έπραξε. Είναι άλλωστε γνωστό ότι όταν δεν μπορείς να αρνηθείς κάτι, τουλάχιστον φροντίζεις να το ελέγχεις..."

Να πει κάποιος στο ΒΗΜΑ ότι η κα Διαμαντοπούλου δεν μπορούσε να κάνει διαφορετικά, όχι επειδή η προηγουμένη κυβέρνηση αδειοδότησε τα κολέγια, αλλά επειδή το ΠΑΣΟΚ, έχει συμφωνησει με την ΕΕ, για την αναγνώριση τέτοιων ψευτοσχολών.

Έχει βάλει την υπογραφή της, ως επίτροπος μάλιστα, η κ. Βάσω Παπανδρέου, στην πρωταίτια οδηγία, 86/41.

Άρα λοιπόν μάλλον βιάστηκε το ΒΗΜΑ να επικροτήσει, για ακόμη μια φορά, την κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ!


Διαβάστε τη συνέχεια...

SYNC

Bloggers

GreekBloggers.com