Πειρατικό Press * Ενημέρωση χωρις Κατευθύνσεις * Ενημέρωση με Ουσία * peiratiko_press@yahoo.gr * www.sync.gr/Peiratikos*

Δευτέρα 27 Απριλίου 2009

ΔΙΑΛΕΞΤΕ...ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ




Σας παραθέτουμε ένα απόσπασμα από την τελευταία συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε ο Άλμπερτ Αϊνστάιν το 1955 :

«Κύριοι, ζητήσατε να σας απαντήσω σε χίλια δυο πράγματα, κανείς σας όμως δεν θέλησε να μάθει ποιος ήταν ο δάσκαλός μου, ποιος μου έδειξε και μου άνοιξε τον δρόμο προς την ανώτερη μαθηματική επιστήμη, σκέψη και έρευνα. Και για να μην σας κουράσω, σας το λέω έτσι απλά, χωρίς λεπτομέρειες, ότι μεγάλος μου δάσκαλος υπήρξε ο αξεπέραστος Έλληνας Κωνσταντίνος Καραθεοδωρή, στον οποίο, εγώ προσωπικά, αλλά και η μαθηματική επιστήμη, η φυσική, η σοφία του αιώνα μας, χρωστάμε τα πάντα»

Σας παραθέτουμε ένα απόσπασμα από την τελευταία συνέντευξη του Ηλία Ψινάκη :

«Ο Σάκης θέλησε να πάει στην Αμερική για να σπουδάσει αυτά... περί υποκριτικής. Το συζητήσαμε και όπως καταλαβαίνετε εγώ δεν μπορούσα να πάω εκεί.Τον Σάκη τον θεωρώ φαινόμενο. Ήταν 16 χρόνια από τη ζωή μου. Από το 1989 μέχρι την Αμερική. Ακριβώς δηλαδή μετά τη Γιουροβίζιον που έγινε στην Κωνσταντινούπολη. Τη σχέση την είχε με την Κάτια πριν την Αμερική και είναι καλό που βρήκε ένα καλό κορίτσι και έκανε οικογένεια»

Διαλέξτε την Ελλάδα που σας αρέσει καλύτερα...

Διαλέξτε την όμως μόνοι σας...

Γιατί τα Μ.Μ.Ε που έχουν αναλάβει να σκέπτονται για σας θα διαλέξουν το δεύτερο...

Εξάλλου πόσα ξέρετε για τον Καραθεοδωρή και πόσα για τον Ρουβά ;


Πειρατικός: Ουδέν περαιτέρω...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

SYNC

Bloggers

GreekBloggers.com