Πειρατικό Press * Ενημέρωση χωρις Κατευθύνσεις * Ενημέρωση με Ουσία * peiratiko_press@yahoo.gr * www.sync.gr/Peiratikos*

Τρίτη 16 Ιουνίου 2009

1+1=2

Μερικές φορές το 1+1 κάνει δύο. Το πρώτο "1" έχει να κάνει με την έναρξη λειτουργίας ''μιας σύγχρονης διαδικτυακής πύλης πελατών", στην οποία προχώρησε πρόσφατα η ΔΕΗ και ανακοίνωσε για άλλη μια φορά χτες, με την οποία ''μέσα από ένα φιλικό για το χρήστη περιβάλλον καλύπτεται πλέον κάθε αίτημα ή απορία που έχει ο πελάτης". Τι ωραία θα πει κανείς και κάπου εκεί θα σταματήσει να ασχολείται, καθώς δεν έγινε και τίποτα ...κοσμοϊστορικό.

Ομως. Το δεύτερο "1" έχει να κάνει με την απόφαση της διοίκησης της ΔΕΗ να κλείσει μια σειρά από γραφεία εξυπηρέτησης του κοινού σε διάφορες περιοχές της χώρας, συγκεντρώνοντας τις υπηρεσίες στα κέντρα των νομών ή μεγάλων πόλεων. Εχει καταγγελθεί στην Εύβοια, στην Κεφαλονιά και αλλού από τον κόσμο, "τους πελάτες", οι οποίοι βρίσκονται μπροστά σε επιλογές εξόφλησης των λογαριασμών ή επίλυσης άλλων προβλημάτων με τη ΔΕΗ, οι οποίες εμπεριέχουν κόστος σε χρήμα, χρόνο και ταλαιπωρία.

Το αποτέλεσμα της πράξης, το "2", είναι ότι η ΔΕΗ συρρικνώνει τις υπηρεσίες της σε ορισμένες περιοχές για να μειώσει τα λειτουργικά της έξοδα και εμφανίζει διαδικτυακές πύλες που υποτίθεται ότι θα κάνουν "θαύματα" από απόσταση. Ε, δε θα κάνουν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

SYNC

Bloggers

GreekBloggers.com