Πειρατικό Press * Ενημέρωση χωρις Κατευθύνσεις * Ενημέρωση με Ουσία * peiratiko_press@yahoo.gr * www.sync.gr/Peiratikos*

Κυριακή 27 Σεπτεμβρίου 2009

ΑΛΛΑ ΚΙ ΑΛΛΑ

Απο τον Γ.Χ.

Τι κάνουν σήμερα οι φίλοι μου...;


Το ΑΛΛΑ ΚΙ ΑΛΛΑ βρίσκεται όπως κάθε Κυριακή στην οθόνη του υπολογιστή σας...!

Χαμός εκεί έξω, τρέχουν οι υποψήφιοι Βουλευτές, δεξιά - αριστερά, δεν αφήνουν ούτε "μύγα"...και τι άλλο να κάνουν εδώ που τα λέμε!

Εσείς αποφασίσατε ποιος είναι ο "Καταλληλότερος" Αρχηγός Αξιωματικής Αντιπολίτευσης; Να επισπεύστε τις αποφάσεις σας όμως, διότι την επόμενη Κυριακή που θα συναντηθούμε...είναι η Κυριακή των εκλογών και θα πρέπει να ρίξετε το "κουκί"...

Χαμός και με την δημοσιοποίηση κάποιων "μυστικών" δημοσκοπήσεων. Μόνο τα blogs βέβαια τους ενόχλησαν, ενώ ταυτόχρονα είναι σίγουρα, 5 μεγάλες εφημερίδες, που με τον ένα η άλλο τρόπο δημοσιοποιούν στοιχεία μετρήσεων!

Μπήκα κι εγώ σήμερα στον πειρασμό να σας γράψω δυο πραγματάκια για στοιχεία ερευνών που έχω στα χέρια μου...αλλά δε πειράζει, το Πειρατικό τα έχει στα χέρια του και θα σας ενημερώσει όταν πρέπει.

Πάντως ούτε στο +15% είναι το ΠΑΣΟΚ από τη ΝΔ, ούτε στο -1% από το ΠΑΣΟΚ η ΝΔ...!

Μη χάσατε σήμερα στις 2:15μμ τον αγώνα της formula 1 από την Σιγκαπούρη, είναι μια εξαιρετική εμπειρία...!

Ναι...δε θα το ξεχνούσα έχουμε και ντέρμπι σήμερα...ΠΑΟ - ΑΕΚ! Αν και χθες είδα το Βαλένθια - Ατλέτικο Μαδρίτης (2-2) και είμαι σίγουρος ότι με το θέαμα που θα δω το βράδυ θα θέλω να πάω σπίτι μου, πιο γρήγορα, για να πέσω στο κρεββάτι...!

Αυτά είχα να σας πω σήμερα...τα λέμε την επόμενη Κυριακή.

Μη ξεχνάτε ότι η Αποχή των ευρωεκλογών...δεν άλλαξε τίποτα!!!

Όλα έμειναν ίδια, ώρα να βρούμε έναν διαφορετικό τρόπο αντίδρασης...η κάλπη είναι το ενδιάμεσο γι αυτό!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

SYNC

Bloggers

GreekBloggers.com