Πειρατικό Press * Ενημέρωση χωρις Κατευθύνσεις * Ενημέρωση με Ουσία * peiratiko_press@yahoo.gr * www.sync.gr/Peiratikos*

Τετάρτη 28 Οκτωβρίου 2009

ΠΟΤΕ ΔΕ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΙΔΙΟΙ!

Κι αν υπάρχουν ακόμα "απορίες", όσο, δηλαδή, κι αν θέλουν να γράψουν την Ιστορία του μέλλοντος με το μελάνι της παραχάραξης του χτες, τα πράγματα είναι απλά.

Που σημαίνει:

Δεν "είμαστε όλοι ίδιοι".

Ποτέ δεν ήμασταν.

Και ποτέ δεν θα είμαστε...

"Ορκίζομαι εις τον Θεόν τον άγιον τούτον όρκον,ότι θα υπακούω απολύτως ΕΙΣ ΤΑΣ ΔΙΑΤΑΓΑΣ ΤΟΥ ΑΝΩΤΑΤΟΥ ΑΡΧΗΓΟΥ ΤΟΥ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ ΑΔΟΛΦΟΥ ΧΙΤΛΕΡ.

Θα εκτελώ πιστώς απάσας τας ανατεθεισομένας μοι υπηρεσίας και θα υπακούω άνευ όρων εις τας διαταγάς των ανωτέρων μου.

Γνωρίζω καλώς, ότι διά μίαν αντίρρησιν εναντίον των υποχρεώσεών μου, τας οποίας διά του παρόντος αναλαμβάνω, θέλω τιμωρηθή ΠΑΡΑ ΤΩΝ ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΩΝΝΟΜΩΝ".

(Ο Ορκος των Ταγμάτων Ασφαλείας)...

"Εγώ, παιδί του Ελληνικού Λαού,ορκίζομαι ν' αγωνιστώ πιστά στις τάξεις του ΕΛΑΣ για το διώξιμο του εχθρού από τον τόπο μας,

...για τις ελευθερίες του Λαού μας, κι ακόμα, να είμαι πιστός και άγρυπνος φρουρός προστασίας στην περιουσία και το βιος του αγρότη.

Δέχομαι προκαταβολικά και την ποινή του θανάτου αν ατιμάσω την ιδιότητά μου ως πολεμιστής του Εθνους και του Λαού και

...υπόσχομαι να δοξάσω και να τιμήσω το όπλο που κρατώ και

να μην το παραδώσω εάν δεν ξεσκλαβωθεί η Πατρίδα μου


και δεν γίνει ο Λαός νοικοκύρης στον τόπο του".

(Ο Όρκος των ανταρτών του ΕΛΑΣ)

Ποτέ δεν ήταν όλοι ίδιοι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

SYNC

Bloggers

GreekBloggers.com