Πειρατικό Press * Ενημέρωση χωρις Κατευθύνσεις * Ενημέρωση με Ουσία * peiratiko_press@yahoo.gr * www.sync.gr/Peiratikos*

Τετάρτη 17 Σεπτεμβρίου 2008

Απάντηση στην απάντηση!!!

Επίσης οποίος δεν υπογράφει ως ο εαυτός του αλλα υπογράφει ως πειρατικό press την στιγμή που η πλειοψηφία των σχολιαστών διαφωνεί, διαπράττει μεγάλο δημοκρατικό ατόπιμα!
Η γνώμη των πολλών πρέπει να πέρνεται και να διαμορφώνεται δημοκρατικά όχι αυταρχικά!!!
Όποιος θέλει να μιλάει να μιλάει για τον εαυτό του και μόνο!
Αλλιώς να ρωτάει και τις γνώμες των άλλων αν θέλει την υπογραφή πειρατικό press.
Όταν ρωτήθηκα αν θέλω να συμμετάσχω μου δόθηκαν άλλες εγγυήσεις άπο αυτες που βλέπω να πραγματοποιούνται τελικά!
Είπαμε θα δημοσιοποιούμε τις γνώμες μας και δεν θα αναπαράγουμε ειδησείς με κομματικούς χρωμματισμούς, είπαμε θα "κατακτήσουμε" εμείς τον κόσμο και όχι ο "κοσμος"-"Μ.Μ.Ε"-"4η εξουσία" να κατακτήσει εμάς!
Όποιος θέλει να πουλήσει "leftφροσύνη" δεν θα με βάλει να τραβήξω το σκοινί εγώ πιο δεξιά!!!
Δεν είμαστε κανάλι να έχουμε σε παράθυρο τον μπλε, τον πράσινο και τον κόκκινο.
Αυτές είναι λαϊκότητες και γελιότητες!
Εγώ αφήνω το σκοινί εδώ και δεν το τραβάω, όπως στο παιδικό παιχνίδι και θα δείξει αν θα πέσει η άλλη μεριά!!!
Ακόμα δεν είμαι διαθετιμένος να κάνω διάσημα αλλα blog!!!
Τέλος η παραίτηση μου δεν έγινε δεκτή από το 50% +1 άρα συνεχίζω να υπάρχω εδώ ελπίζοντας να τεθούν σοβαρά υπόψην τα σημερινά γεγονότα!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

SYNC

Bloggers

GreekBloggers.com