Πειρατικό Press * Ενημέρωση χωρις Κατευθύνσεις * Ενημέρωση με Ουσία * peiratiko_press@yahoo.gr * www.sync.gr/Peiratikos*

Τετάρτη 17 Σεπτεμβρίου 2008

Ο Γ.Χ. απαντά.

Ο Γ.Χ. ως ένα από τα ιδρυτικά μέλη του Peiratikou θέλει αρχικά να δηλώσει απόλυτα ευχαριστημένος που ο Κ.S.S.S τελικός αποφάσισε να συνεχίσει την αρθρογραφία του στο blog μας. Από 'κει και πέρα το τι ακριβώς είχαμε συμφωνήσει κατά τις ιδιωτικές μας συνομιλίες δεν μπορούν να το ξέρουν οι αναγνώστες και έτσι δεν είναι δυνατόν να κρίνουν ποιος τηρεί ή όχι τις μεταξύ μας συμφωνίες. Επίσης όλα τα μελή του blog υπογράφουν αναγκαστικά ως peiratiko press στο τέλος της ανάρτησης τους και αυτό που διαχωρίζει τα μέλη ειναι η ετικέτα. Ακόμη το ποιος <<πουλάει leftφροσυνη>> ή το ποιος <<τραβάει το σκοινι δεξιά>> ας αφήσουμε τους επισκέπτες της ιστοσελίδας μας να το καταλάβουν και να το κρίνουν!Αυτό που είχα δηλώσει εξαρχής ήταν ότι θα δημοσιεύω είτε προσωπικά σχόλια και ειδήσεις είτε δημοσιευμένα σχόλια και ειδήσεις άλλων blogs, που ταυτίζονται με την δική μου ιδεολογία, με τις δικές μου θέσεις και απόψεις. Εδώ πρέπει να επισημάνω εκτός των άλλων πως όλα τα blogs αναδημοσιεύουν ειδήσεις και σχόλια που έχουν αναρτηθεί από διαφορετικά blogs δείχνοντας έτσι και συναδελφική αλληλεγγύη στην προσπάθεια που κάνουν οι blogers στο διαδίκτυο! Όσο για τους <<κομματικούς χρωματισμούς>> νομίζω ότι τα άρθρα μου τα λένε όλα, και αφήνω τους αναγνώστες αυτών να βγάλουν τα συμπεράσματα τους. Τη μόνη γραμμή που ακολουθούσα και υπηρετούσα πάντα ήταν αυτή του κοινού κοινωνικού αισθήματος και της κοινωνικής δικαιοσύνης! Αν παρεκκλίνω από αυτή τη γραμμή θα μου το υποδείξει ο μέσος αναγνώστης του εκάστοτε άρθρου μου. Λίγο πριν κλείσω θα ήθελα να πω ότι ο οποιοσδήποτε θέλει να αναρτήσει ένα οποιοιδήποτε άρθρο στην ιστοσελίδα μας μπορεί να το κάνει ελεύθερα χωρίς πολιτικούς, κομματικούς ή άλλους περιορισμούς! Καθένας δημοσιεύει την προσωπική του γνώμη με όποιον τρόπο θέλει και κρίνετε από τον μέσο αναγνώστη. Τέλος να επισημάνω ότι είμαι ο τελευταίος που θα "πουλήσω" τις αξίες και την ιδεολογία μου στα "πουλημένα Μ.Μ.Ε"!

Σε καμία περίπτωση δεν θα δώσω συνέχεια σε αυτή την διαμάχη που θέτει το peiratiko εκτός κοινωνικής πραγματικότητας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

SYNC

Bloggers

GreekBloggers.com