- Πως είναι δυνατόν οι σπουδαστικοί σύλλογοι των σχολών να μην αντιδρούν σε κάτι που αντιβαίνει στις αποφάσεις που οι ίδιοι έχουν λάβει για μη εφαρμογή του νόμου πλαισίου?
- Τι κάνουν για αυτή τη κατάσταση οι συνδικαλιστικές παρατάξεις που κόπτονται για την ''εξυπηρέτηση'' και ''διευκόλυνση'' του σπουδαστή, που στην συγκεκριμένη περίπτωση μάλιστα είναι όλες κατά του νόμου πλαισίου(και η ΔΑΠ έχει ταχθεί υπέρ της μη εφαρμογής του νόμου πλαισίου κατά καιρούς στο συγκεκριμένο ίδρυμα).Ποιες είναι οι δράσεις και οι πολιτικές παρεμβάσεις τους?
- Η κυβέρνηση τι είδους διάλογο έκανε με την φοιτητική κοινότητα όταν δεν σέβεται ούτε καν το ανώτατο διοικητικό όργανο των φοιτητικών συλλόγων, την Γ.Σ.,με ποιους ακριβώς συνδιαλέχτηκε πριν επιβάλει στην Ανώτατη Εκπαίδευση έναν νόμο που δεν αποδέχεται?
- Τέλος οι ίδιοι οι σπουδαστές πως είναι δυνατόν να αφήνουν να καταπατά ο οποιοσδήποτε δικές τους αποφάσεις, πως είναι δυνατόν να μη κάνουν τίποτα όταν ακυρώνετε το ανώτατο αντιπροσωπευτικό τους όργανο, η Γ.Σ., πως είναι δυνατόν να βλέπουν την υποβάθμιση της ίδιας τους της προσπάθειας και να μην αντιδρούν...τι περιμένουν άραγε?
http://www.epp.teicrete.gr/UserFiles/File/PaketoAnanewshsEggrafwn2008-09XEIMERINO.pdf
4 σχόλια:
oi nomoi tou kratous den einai o "opoiosdhpote"! siga vivlia tous eipan na dialeksoun oxi anapsuxtika se gualina mpoukalia prokumenou na petaksoun meta molotof! tosa xronia pou o kathe kathhghths elege poio vivlio thelei kai eperne mizes gia auto h dialege to diko tou vivlio prokumenou na aukshsei to eisodima tou htan kalutera? twra dialegei o spoudasths opoio ton euxaristei! an vgalei dhladh apofash to G.S. na katarghsoun to Tei tha katarghthei me to etsi thelw? poso mallon o nomos tou kratous!
Φιλε μου εισαι εκτος πραγματικοτητας αν τα πιστευεις ολα αυτα.Πολυ απλα και τωρα παλι οι καθηγητες επιλεγουν τα προτεινομενα συγγραμματα...επομενως τωρα επειδη δεν προτεινουν ενα αλλα οσα βιβλια θελουν οι μιζες αυξανονται!Οσο για τον νομο του κρατους..ειναι νομος της Ν.Δ.που τον επεβαλε,διοτι η πλειοψηφεια της κοινωνιας δεν τον αποδεχτηκε πληρως ή εστω εν μερη.Και φυσικα κανενας νομος δεν επιβαλετε σε μια δημοκρατικη και δικαιη κοινωνια...ενας τετοιος νομος που δεν αποδεχεται η κοινωνια ναι ειναι ενας "οποιοσδηποτε" νομος!
h N.D. einai kuvernhsh thn pshfhse o laos dhmokratika ara auth ftiaxnei tous nomoun loipon! oxi to G.S.!!! kai oi mizes dinontai analogws me thn pwlhsh twn vivliwn oxi to an mpoun se mia lista! an dhladh ena vivlio den to dialeksh kaneis les na dwthei miza? malakas einai na dwsei lefta o allos xwris na parei tipota ws ofelos? oi mizes dinontai stous kathhghtes otan autoi dialegoun ena vivlio!!! ksupna loipon!!!!!!!!
ΤΗΝ Ν.Δ. ΔΕΝ ΤΗ ΨΗΦΙΣΕ ΤΟ 58% ΕΚΕΙΝΩΝ ΠΟΥ ΨΗΦΙΣΑΝ!ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ!!!ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΠΟΥ ΔΕΙΛΩΝΟΝΤΑΙ ΣΤΙΣ ΛΙΣΤΕΣ ΤΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ ΑΓΟΡΑΖΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΑ...ΕΠΙΣΗΣ Ο ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΡΥΘΥΝΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΑ ΤΕΛΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ ΘΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΤΟΥ.ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙ ΥΛΗ ΑΠ΄ΟΛΑ ΟΣΑ ΠΡΩΤΕΙΝΕ!!!
ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΣΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ
Δημοσίευση σχολίου