Πειρατικό Press * Ενημέρωση χωρις Κατευθύνσεις * Ενημέρωση με Ουσία * peiratiko_press@yahoo.gr * www.sync.gr/Peiratikos*

Κυριακή 14 Ιουνίου 2009

ΑΛΛΑ ΚΙ ΑΛΛΑ

Τι κάνουμε...πως πέρασα κι αυτή η εβδομάδα...δε θέλω αβροφροσυνάτες απαντήσεις!

Είμαστε μια βδομάδα μετά τι εκλογές και όλοι τους πήραν κάποιο "μήνυμα"! Μήνυμα το οποίο φυσικά μεταφράζει ο καθένας κατά το πως τον ευνοεί.

Έτσι λοιπόν μια Βδομάδα μετά και τίποτα δε φαίνεται να έχει αλλάξει προς το καλύτερο, ε ευτυχώς ούτε προς το χειρότερο, ακόμη! Ο "κλαυθμός" μόνο του ΣΥΡΙΖΑ, για τα αποτελέσματα ίσως να έχει κάτι να δώσει, ως προς το μέλλον της παράταξης...


Βρε παιδιά πείτε μου σας παρακαλώ η Ρεαλ, χρυσοπληρώνει τα επιθετικά της "πόδια", αλλά για την άμυνα της πως κινείται...έχει κανείς μιλήσει στους ανθρώπους της ομάδας αυτής για την "δαμόκλειο σπάθη", που είναι πολύ εύκολο να την περιορίσει σε αποτελέσματα και προσδοκίες;

Εδώ στην Ελλάδα έχω τρελαθεί με τις μεταγραφές του Εργοτέλη κυρίως! Α α...α! Τι μας περιμένει φέτος, κάθε Κυριακή θα σας γράφω το πόνο μου, έχω την εντύπωση. Την άλλη Κυριακή θα αναφερθώ αναλυτικά στις μεταγραφικές κινήσεις όλων(σχεδόν) των ελληνικών, ποδοσφαιρικών, ομάδων διότι σήμερα δε προλαβαίνω...

Αγόγγυστος ο πόνος μου πάντως για τις έως τώρα μετεγγραφές του Εργοτέλη!

Τι άλλα να πούμε...δεν έχω κάτι "ευχερές" να διατυπώσω τούτη τη στιγμή, ααα... καλή επιτυχία σε όλους τους σπουδαστές και φοιτητές ανα την επικράτεια για την εξεταστική τους περίοδο, όλα να έρθουν πρίμα παιδιά!


Καλό σας απόγευμα...τα ξαναλέμε, πρώτα ο Θεός, την επόμενη Κυριακή...!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

SYNC

Bloggers

GreekBloggers.com