Κυριακή 28 Σεπτεμβρίου 2008
Απλά το αναφέρουμε, χωρίς να το υιοθετούμε.
Ντόρα σώσε το καράβι πριν βουλιάξει!
Τα τηλέφωνα στο γραφείο, στο σπίτι, στο υπουργείο έχουν πάρει φωτιά! Το αίτημα είναι ένα:
Ντόρα πρέπει να παρέμβεις, πάρε την υπόθεση στα χέρια σου!
Κύριε Καραμανλή δεν σας βλέπω και πολύ στα καλά σας....ξελαρυγγιαστίκατε να φωνάζετε και να απειλείτε στη Κ.Ε. αλλά από τη Ντόρα ζητούν να βάλει τα πράγματα στη θέση τους!
Διαβάστε τη συνέχεια...
Σάββατο 27 Σεπτεμβρίου 2008
Ανέκδοτο...για να ξεχαστούμε!
Βρετανοί μηχανικοί άκουσαν για το όπλο και ανυπομονούσαν να το ελέγξουν στα παρμπρίζ των νέων τους τρένων υψηλής ταχύτητας...
Οι συμφωνίες έγιναν, και ένα τέτοιο όπλο στάλθηκε στους βρετανούς μηχανικούς. Όταν έκαναν τη δοκιμή, οι μηχανικοί έμειναν εμβρόντητοι καθώς το κοτόπουλο όρμηξε έξω από το όπλο, έσπασε το άθραυστο τζάμι σε χιλιάδες κομματάκια, πέρασε μέσα από την κονσόλα ελέγχου, έσπασε στα δύο την πλάτη του καθίσματος του οδηγού και κόλλησε στον πίσω τοίχο της καμπίνας σαν βέλος από τόξο. Οι έντρομοι Βρετανοί έστειλαν στη NASA τα καταστροφικά αποτελέσματα του πειράματος, μαζί με τις προδιαγραφές του παρμπρίζ και ζήτησαν τη συμβουλή των αμερικανών επιστημόνων.
Η NASA απάντησε με ένα μονόγραμμο: "Ξεπαγώστε το κοτόπουλο."
Διαβάστε τη συνέχεια...
Δεν.......
- Για την υπόθεση Βατοπεδίου αφιερώσατε 3-4 φράσεις και είπατε το γνωστό...<<η υπόθεση βρίσκεται στην δικαιωσύνη>>!
- Για τους νυν και πρώην υπουργούς σας που ζουν σαν Ωνάσιδες μετά την επάνοδο της Ν.Δ. στην κυβέρνηση...ούτε σχόλιο, συνεχίζεται προφανώς να τους επικροτείται όπως το κάνατε και μάλιστα δημοσίως στην ΔΕΘ!
- Όσο αφορά βέβαια την δυσμενή οικονομική κατάστασή των Ελλήνων αλλά και της χώρας, για όλα φταίει η Διεθνής κρίση, για όλα φταίνε εξωγενείς παράγοντες που επηρεάζουν την ελληνική οικονομία, ακόμα μπορεί να φταίει και το κακό ΠΑΣΟΚ.
- Δείξατε ότι αυτό που σας ενδιαφέρει κυρίως είναι η εσωτερική σας επικράτηση στο κόμμα που διοικείτε, προκειμένου να μην αμφισβητήσει κανένας την ηγετική σας φυσιογνωμία και πολύ λιγότερο η αντιμετώπιση των κοινωνικών προβλημάτων που ταλανίζουν τους πολίτες της χώρας!
- Και βέβαια η αυτοκριτική σας ήταν πολύ κατώτερη των προσδοκιών αλλά και σε μέγεθος ελάχιστη μπροστά στα κυβερνητικά σας λάθη!
Παρασκευή 26 Σεπτεμβρίου 2008
MAL DU DEPART
Για το Μαδράς, τη Σιγγαπούρ, τ' Αλγέρι και το Σφαξ
θ' αναχωρούν σαν πάντοτε περήφανα τα πλοία,
κι εγώ, σκυφτός σ' ένα γραφείο με χάρτες ναυτικούς,
θα κάνω αθροίσεις σε χοντρά λογιστικά βιβλία.
Θα πάψω πιά για μακρινά ταξίδια να μιλώ,
οι φίλοι θα νομίζουνε πως τα 'χω πιά ξεχάσει,
κι η μάνα μου, χαρούμενη, θα λέει σ' όποιον ρωτά :
"Ηταν μιά λόξα νεανική, μα τώρα έχει περάσει . . . "
Μα ο εαυτός μου μιά βραδιάν εμπρός μου θα υψωθεί
και λόγο, ως ένας δικαστής στυγνός, θα μου ζητήσει,
κι αυτό το ανάξιο χέρι μου που τρέμει θα οπλιστεί,
θα σημαδέψει, κι άφοβα το φταίστη θα χτυπήσει.
Κι εγώ, που τόσο επόθησα μια μέρα να ταφώ
σε κάποια θάλασσα βαθιά στις μακρινές Ινδίες,
θα 'χω ένα θάνατο κοινό και θλιβερό πολύ
και μιά κηδεία σαν των πολλών ανθρώπων τις κηδείες.
Ποιητής: Ν. Καββαδίας Διαβάστε τη συνέχεια...
Το νερό νεράκι...!
Σύμφωνα, λοιπόν, με την κυβερνητική απόφαση, το ποσοστό των τελών αποχέτευσης αναπροσαρμόζεται στο 70% (από 65%) επί της τιμής κατανάλωσης νερού από 1η Οκτώβρη, ενώ προαναγγέλλεται ότι από την 1 Μάρτη του 2009 το ποσοστό αυτό θα φτάσει στο 75%. Δηλαδή έχουμε μια αύξηση 15% σε δύο δόσεις...
Αυξήσεις υπάρχουν και στα πάγια τέλη, που διαμορφώνονται ως εξής: Σε 0,56 ευρώ το μήνα (από 0,55) για κατανάλωση έως 30 κυβικά το τρίμηνο, σε 0,87 ευρώ το μήνα (από 0,84) για κατανάλωση από 30 έως 60 κυβικά το τρίμηνο και σε 1,64 ευρώ το μήνα (από 1,59) για κατανάλωση πάνω από 60 κυβικά το τρίμηνο.
Επίσης το νέο τιμολόγιο για την οικιακή χρήση έχει ως εξής:
- Για κατανάλωση από 0 έως 5 κυβικά το μήνα 0,4138 ευρώ το κυβικό (από 0,4017).
- Για κατανάλωση από 5 έως 20 κυβικά το μήνα 0,6471 ευρώ (από 0,6283).
- Για κατανάλωση από 20 έως 27 κυβικά το μήνα 1,8566 ευρώ (από 1,8025).
- Για κατανάλωση από 27 έως 35 κυβικά το μήνα 2,5992 ευρώ (από 2,5235).
- Για κατανάλωση άνω των 35 κυβικών το μήνα 3,2357 ευρώ (από 3,1415).
Αντίστοιχες αυξήσεις γίνονται και στις άλλες κατηγορίες τιμολογίων (Βιομηχανικό - Επαγγελματικό, Δημόσια - Δημοτικά, Ενίσχυσης δικτύων δήμων, Εφοδιασμού πλοίων κ.ά.).
Διαβάστε τη συνέχεια...Μόνο ο Τατούλης...
Ζήτησε τη σύγκληση "έκτακτου συνεδρίου" και κάλεσε τον ίδιο τον κ. Καραμανλή να παρέμβει για τα προβλήματα που έχουν παρουσιαστεί. Μίλησε για "επικοινωνιακά ευρήματα" και για προσπάθεια "να μπουν τα σκουπίδια κάτω από το χαλί". Επεσήμανε ακόμη ότι "το κόμμα δεν είναι ιδιοκτησία κανενός και ότι οι πολλοί θα απομονώσουν τους λίγους"....
Ολοι αναγνώριζαν στο χώρο της συνεδρίασης ότι ο βουλευτής δεν υπέστειλε τη σημαία των απόψεων του... Διαβάστε τη συνέχεια...
O ΗΓΕΤΗΣ ΤΟΥΣ!
«Δεν έχει μικρή σημασία για έναν ηγεμόνα η εκλογή των υπουργών του: Αυτοί είναι καλοί ή όχι, ανάλογα με τη σύνεση του ηγεμόνα. Και η πρώτη υπόθεση που μπορεί να κάνει κάποιος για το μυαλό ενός άρχοντα, είναι να δει τους ανθρώπους που έχει γύρω του. Και όταν είναι ικανοί (...), μπορεί πάντοτε να έχει τη φήμη του συνετού γιατί ήξερε να αναγνωρίσει τους ικανούς (...). Αλλά, όταν είναι αλλιώτικοι, δεν μπορεί να σχηματίσει κανείς ευνοϊκή κρίση γι' αυτόν, γιατί το πρώτο λάθος που κάνει, το κάνει σ' αυτή την εκλογή».
Τα λόγια του Μακιαβέλι, γραμμένα στον «Ηγεμόνα» του, είναι γνωστά εδώ και πάνω από 500 χρόνια.
Η αξία δε της διαπίστωσης ότι ένας ηγέτης κρίνεται από το πώς και από τους ποιους επιλέγει για συνεργάτες του, παραμένει εν ισχύι. Η ισχύς της αποδείχτηκε όταν ο κ. Σημίτης προσπαθούσε να «βγει λάδι» για τους Τσουκάτους και τους Πανταγιάδες του. Θα αποδειχτεί και τώρα που ο κ. Καραμανλής πασχίζει να «βγει λάδι» για τους Βουλγαράκηδες και τους Κεφαλογιάννηδές του...
Είπε και λάλησε...!
Με λίγα λόγια...όποιος Τατούλης, Γιαννόπουλος, Μανώλης, Πολύδωρας ή οποιοσδήποτε άλλος αμφισβητήσει από δω και πέρα τις κυβερνητικές επιλογές θα διαγραφεί και θα παμε σε εκλογες!
Αποδέχτηκε ότι έγιναν λάθη και από τον ίδιο: Δεν αρνούμαι ότι υπήρξαν λάθη και παραλείψεις. Δεν εξαιρώ ούτε τον εαυτό μου. Έχω καθαρή εικόνα για όλα.
Αυτά ήταν τα πιο βασικά σημεία της ομιλίας του πρωθυπουργού ο οποίος είπε και λάλησε!
Για να δούμε τώρα πόσο "αντράκια" είναι οι αντάρτες...?
Πέμπτη 25 Σεπτεμβρίου 2008
Δημόσια Παιδεία μόνο στα χαρτιά! (Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων)
Την έλλειψη φοιτητικής μέριμνας, με αιχμή τη στέγη, καλούνται να πληρώσουν γονείς και φοιτητές, αντιμετωπίζοντας την εκμετάλλευση μέσα και έξω από το Πανεπιστήμιο
Με το «καλημέρα» της έναρξης των σπουδών τους, οι πρωτοετείς φοιτητές και στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων καλούνται μαζί με τις οικογένειές τους να «χρυσοπληρώσουν» τη στέγη εξαιτίας των σοβαρών ελλείψεων σε φοιτητικές εστίες.
Μόλις το 9,5% του συνολικού αριθμού φοιτητών - που φτάνουν περίπου τις 10.000 - καλύπτεται από τις δυο εστίες, στη Δόμπολη και στην Πανεπιστημιούπολη (διαθέτουν 250 και 700 δωμάτια αντίστοιχα). Ειδικά για τους νεοεισαχθέντες φοιτητές που στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων ξεπερνούν τις 3.000 - κατά 30% παραπάνω σε σύγκριση με πέρσι - αναλογούν μόλις 115 δωμάτια. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της διοίκησης, οι αιτήσεις των πρωτοετών φοιτητών για στέγη αναμένεται να φτάσουν τις 250, που σημαίνει ότι πάνω από 50% των φοιτητών που ζητούν δωμάτιο θα μείνει απ' έξω. Ενώ ένα ακόμη μεγαλύτερο ποσοστό, γνωρίζοντας την κατάσταση, δεν μπαίνει καν στον κόπο να κάνει αίτηση.
Η πλειονότητα των φοιτητών καταφεύγει στα νοίκια. «Σκάνε» ποσά 300 με 350 ευρώ το μήνα σε γκαρσονιέρες ή 400 με 450 ευρώ για μικρά δυάρια. Με τα έξοδα για φως, νερό, τηλέφωνο, θέρμανση, αλλά και τα τρέχοντα έξοδα για φαγητό και μετακίνηση (το φοιτητικό εισιτήριο για τις αστικές συγκοινωνίες είναι 0,70 λεπτά), γίνεται δυσβάσταχτο το κόστος σπουδών. Σαν αποτέλεσμα, όλο και περισσότεροι φοιτητές ψάχνουν για δουλειά προκειμένου να καλύψουν μαζί με τις οικογένειές τους τις ελλείψεις στη φοιτητική μέριμνα.
Και ενώ η λαϊκή οικογένεια και τα παιδιά της αντιμετωπίζουν, από τα πρώτα βήματα των σπουδών, τις ελλείψεις σε φοιτητικές εστίες, η Πρυτανεία που, εκλέχτηκε με τη στήριξη ΔΑΠ και ΠΑΣΠ , εμφανίζεται ικανοποιημένη για τον αριθμό των φοιτητών που καλύπτουν οι φοιτητικές εστίες στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων σε σχέση με άλλα πανεπιστήμια, όπως λένε. Και περιορίζονται ...να «διευκολύνουν» τους φοιτητές στην ανεύρεση στέγης με πληροφορίες σε σχετική ιστοσελίδα του Πανεπιστημίου για τις τιμές και τα νοίκια που κυκλοφορούν στην «πιάτσα».
Παράλληλα, σε πλήρη σύμπλευση με την κυρίαρχη πολιτική που επιτάσσει τη λειτουργία του δημόσιου πανεπιστημίου με ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια, η Πρυτανεία διατηρεί το ανταποδοτικό «χαράτσι» των 45 ευρώ το μήνα για κάθε φοιτητή που διαμένει στις εστίες της Πανεπιστημιούπολης. Οι φοιτητές καλύπτουν το 35% του συνολικού κόστους λειτουργίας κάθε δωματίου που προσδιορίζεται στα 110 ευρώ. Αντίστοιχα, στις εστίες της Δόμπολης, όπου η εγκατάλειψη είναι ορατή «διά γυμνού οφθαλμού» (παλιά κτίρια, κακοτεχνίες, δωμάτια κλουβιά, κοινά μπάνια και τουαλέτες), οι φοιτητές καταβάλλουν 50 ευρώ το χρόνο.
Η «μέριμνα» για το φοιτητή περιλαμβάνει, επιπλέον, «ταρίφα» 2,5 ευρώ για «πάσο», αγορά συγγραμμάτων και βιβλίων, έξοδα για σημειώσεις και υλικά στα εργαστήρια. Για παράδειγμα, στο Ιστορικό Αρχαιολογικό οι φοιτητές πληρώνουν τα βιβλία αγγλικών, «Βαλκανικές Σπουδές», «Βαλκανική Ιστοριογραφία», «Ηρόδοτος» κ.ά. Ενώ στο Οικονομικό, πληρώνουν για σημειώσεις στα μαθήματα: «Εισαγωγή στα Οικονομικά 2», «Μακροοικονομία 1», «Οικονομική Πολιτική» κ.ά. Αντίστοιχα συμβαίνουν και στα άλλα Τμήματα.
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: Ορέστης Χαραλαμπάκος (αναγνώστης)
Κι άλλη... επικίνδυνη ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ!
της Μεταφραστικης Υπηρεσιας του,
προχωρα το Υπ.Εξωτερικων...
το οποιο θα δωσει σε "ορκωτους μεταφραστες",
την ευθυνη και την εργολαβια ,
για την μεταφραση οσων κειμενων,εγγραφων κτλ,
του δινονται απο τους αλλοδαπους πολιτες
που μενουν στη χωρα μας!!!
Η Μεταφραστικη Υπηρεσια του Υπ.Εξωτερικων,
ειναι μια υπηρεσια,που οι αλλοδαποι πολιτες,
μπορουν να καταθετουν επισημα εγγραφα της χωρας τους
και να τα μεταφραζουν στην Ελληνικη γλωσσα,
τα οποια επειτα μπορουν να τα χρησημοποιουν
κανονικα και στην Ελλαδα.
Κατι τετοιο,εκτος του οτι θα βαλει σε κινδυνο,
τα ευαισθητα προσωπικα στοιχεια των αλλοδαπων
που θα καταθετουν τα εγγραφα τους...
θα δωσει και επισημη κρατικη σφραγιδα σε ιδιωτες,
(δηλ.Ιδιωτες θα μπορουν να βαζουν
σε εγγραφα,τη σφραγιδα του Ελληνικου Κρατους
και του Υπ.Εξωτερικων),
με ο,τι αυτο συνεπαγεται,
οπως πλαστογραφησεις,δωροδοκιες κτλ...
Το παραπανω νομοσχεδιο
ειναι υπο συζητηση στη Βουλη αυτο το καιρο
και σε λιγες μερες θα γινει και νομος του κρατους.
Δυστυχως,δεν ειναι η πρωτη φορα,
που μια δημοσια υπηρεσια
δινει ευαισθητα προσωπικα δεδομενα
πολιτων σε ιδιωτες...μονο που στη προκειμενη περιπτωση,
η κατασταση εχει ξεφυγει εντελως..
καθως οι κατα τα αλλα "ορκωτοι μεταφραστες",
θα κανουν πολλες διπλοβαρδιες
για να εξασφαλιζουν ετσι,
παραπανω μαυρο εισοδημα...
Τα θρανία μιας άλλης εποχής...
Οι εξελίξεις στην αξιοποίηση της τεχνολογίας στην εκπαίδευση "τρέχουν" και η ύπαρξη κομπιούτερ στα σχολεία δεν θεωρείται πια πρωτοποριακή. Το επόμενο project αφορά τα θρανία, που θα θυμίζουν ... επιστημονική φαντασία
Οι εξελίξεις στην αξιοποίηση της υψηλής τεχνολογίας στην εκπαίδευση "τρέχουν" διεθνώς και η ύπαρξη κομπιούτερ στα σχολεία δεν θεωρείται πια πρωτοποριακή. Το επόμενο κύμα υψηλής τεχνολογίας στις σχολικές τάξεις θα αφορά τα θρανία, που θα μετατραπούν σε "έξυπνα" και θα θυμίζουν επιστημονική φαντασία.
Η πρώτη αληθινά διαδραστική και διαδικτυωμένη τάξη στον κόσμο δημιουργήθηκε από ερευνητές του βρετανικού πανεπιστημίου Durham. Στον πυρήνα της βρίσκεται μια νέα γενιά διαδραστικών θρανίων (interactive), τα οποία μοιάζουν και λειτουργούν με μια μεγαλύτερη εκδοχή του iPhone της Apple. Η όλη λύση της ολοκλήρωσης των νέων τεχνολογιών πληροφορικής και τηλεπικοινωνιών στην τάξη ονομάζεται SynergyNet, για να τονίζει τη συνέργια και συνεργασία που αναπτύσσεται μεταξύ μαθητών και καθηγητών, μαθητών μεταξύ τους, καθώς και με τον έξω κόσμο (μέσω του Ίντερνετ).
Χρησιμοποιώντας νέο ειδικά σχεδιασμένο λογισμικό και οπτικά συστήματα που μπορούν να δουν το υπέρυθρο φως, τα "έξυπνα" θρανία αναγνωρίζουν πολλαπλά αγγίγματα των μαθητών στην ενσωματωμένη οθόνη-επιφάνειά τους. Τα θρανία επιπλέον είναι διασυνδεμένα μεταξύ τους, καθώς και με ένα κεντρικό "έξυπνο" πίνακα, προσφέροντας έτσι νέες δυνατότητες για εκπαίδευση, δημιουργικότητα και συνεργασία.
Αρκετοί μαθητές μπορούν να συνεργάζονται πάνω στο ίδιο θρανίο, καθώς αυτό επιτρέπει την πολλαπλή επαφή-εντολή από πολλούς χρήστες, είτε με τη χρήση του χεριού είτε μιας ηλεκτρονικής πένας. Επιπλέον, το "έξυπνο" θεωρείται ότι θα ενθαρρύνει τη συμμετοχή στη σχολική εργασία των πιο παθητικών, αδρανών ή προβληματικών μαθητών.
Το όραμα της ερευνητικής ομάδας είναι σε δέκα χρόνια κάθε θρανίο στα βρετανικά σχολεία να είναι "έξυπνο". Αφού το λογισμικό δοκιμαστεί σε σπουδαστές όλων των ηλικιών (από δημοτικό μέχρι πανεπιστήμιο) την επόμενη τετραετία, θα είναι δωρεάν διαθέσιμο στα σχολεία ως προϊόν ελεύθερης πρόσβασης στον πηγαίο κώδικά του (open source code).
πηγή: ΕΡΤ-3
Πιάσε τον ένα χτύπα τον άλλο..!
Πιάσε τον ένα χτύπα τον άλλο..! Διαβάστε τη συνέχεια...
ΒΡΑΔΙΑ ΕΡΕΥΝΗΤΗ!!!!
9.00μμ
Προσχολική εκπαίδευση σε απόγνωση!
Νηπιαγωγεία που στεγάζονται σε νοικιασμένα μαγαζιά, σε διαμερίσματα, σε αίθουσες πολιτιστικών συλλόγων, ακόμα και σε κοντέινερ, πάμπολλες περιπτώσεις πληθωρικών τμημάτων και πολλές ακόμα περιπτώσεις όπου τα προνήπια - μη χωρώντας - μένουν εκτός νηπιαγωγείου, καταγράφονται σε όλη την Ελλάδα, εκθέτοντας την κυβέρνηση που ισχυρίζεται ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα με τα δημόσια νηπιαγωγεία και ότι μπορούν να καλύψουν το σύνολο του πληθυσμού.
Σύμφωνα με μια πρώτη καταγραφή της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας (ΔΟΕ) προβλήματα με εντελώς ακατάλληλα, ανεπαρκή και νοικιασμένα κτίρια για νηπιαγωγεία καταγράφονται σε: Ανατολική Αττική, Δάφνη, Υμηττό, Γλυφάδα, Κορινθία, Θεσσαλονίκη (όπου μάλιστα υπάρχουν δυο νηπιαγωγεία σε αίθουσες από αμίαντο και πολλά νηπιαγωγεία σε διπλοβάρδια), Χαλκιδική, Φλώρινα, Γιαννιτσά, Θήβα, Βόνιτσα, Λήμνο, Θεσπρωτία, Ορεστιάδα, Κω, Θήρα και Καρδίτσα.
Περιπτώσεις που έμειναν εκτός όλα τα προνήπια ή μεγάλος αριθμός προνηπίων καταγράφονται σε: Ανατολική Αττική, Κορωπί, Ν. Σμύρνη (όπου υπάρχει λίστα αναμονής για 76 προνήπια), Δάφνη, Υμηττό, Γλυφάδα, Κορινθία. Αντίστοιχα περιπτώσεις που έχουν δημιουργηθεί πληθωρικά τμήματα καταγράφονται σε: Λαύριο, Μαρκόπουλο, Καλύβια, Ν. Σμύρνη, Θεσσαλονίκη, Θήβα, Κω και Θήρα.
Από την καταγραφή της ΔΟΕ, που συνεχίζει να συγκεντρώνει στοιχεία και από άλλες περιοχές, φαίνεται ότι υπάρχουν και κενά εκπαιδευτικών (από το σύλλογο Κορωπίου καταγγέλλεται ότι λείπουν 14 εκπαιδευτικοί σε 30 νηπιαγωγεία) παρά τις διαβεβαιώσεις του υπουργείου Παιδείας, ότι φέτος τα κενά είχαν προβλεφθεί εγκαίρως και όλοι οι εκπαιδευτικοί θα ήταν στις θέσεις τους.
Τετάρτη 24 Σεπτεμβρίου 2008
Γέψου και θα δεις…!!!
Για όλα τα γοητευτικά που συμβαίνουν στη ζωή, γι’αυτά που την ταράζουν, την ευχαριστούν και την κάνουν να δακρύζει, ζούμε και υπάρχουμε. Δημιουργούμε οικογένειες, φιλίες και έρωτες, έξοχα μοιράσματα συναισθημάτων, απλών συγκινήσεων και αναπάντεχων αλλά και αναγκαίων μελοδραμάτων.Μορφωνόμαστε για να επιβιώσουμε και δουλεύουμε για να αισθανόμαστε χρήσιμοι. Αγαπάμε και αγαπιόμαστε. Πονάμε και προκαλούμε πόνο σε άλλους. Μοχθούμε και καρπωνόμαστε. Συγχωρούμε και εκδικούμαστε. Θυμόμαστε, άλλοτε ξεχνάμε, μα πάνω απ’ όλα ζούμε. Με τρελές εκρήξεις, ξεσπάσματα, δάκρυα, αγκαλιές, χαρά και ευτυχία πορευόμαστε στη γη. Έχοντας άγνοια για το αύριο, για εκείνο που μας περιμένει, για το επερχόμενο άγνωστο…
1/09/2007 Διαβάστε τη συνέχεια...
ΚΕΡΑΜΥΔΑ ΣΤΟΝ Κ. ΣΤΥΛΙΑΝΙΔΗ!
Διαβάστε τη συνέχεια...
Η Ευρώπη σε οικονομική κατρακύλα!
Όλο και περισσότεροι αναλυτές συμφωνούν τώρα ότι και στην Ευρώπη «η κρίση ήλθε για να μείνει».
Η επιχειρηματική εμπιστοσύνη στη Γερμανία υποχώρησε περισσότερο από το αναμενόμενο τον Σεπτέμβριο, στο χαμηλότερο επίπεδο των τελευταίων τριών και πλέον ετών, μετά την κλιμάκωση της χρηματοπιστωτικής κρίσης στις ΗΠΑ που δημιούργησε νέους φόβους για την πορεία της παγκόσμιας οικονομίας.
Ο δείκτης του ινστιτούτου Ifo υποχώρησε στις 92,9 μονάδες, από 94,8 μονάδες τον Αύγουστο.
Παράλληλα, ανακοινώθηκε πως ο αντίστοιχος γαλλικός δείκτης υποχώρησε στο χαμηλότερο επίπεδο των τελευταίων πέντε ετών τον Σεπτέμβριο, αφού η επιβράδυνση της παγκόσμιας οικονομίας επιδεινώνει τις προοπτικές για τις πωλήσεις των εταιρειών. Είναι το χαμηλότερο αποτέλεσμα που έχει καταγραφεί από τον Αύγουστο του 2003 και μετά.
Στην Ιταλία, ο αντίστοιχος δείκτης υποχώρησε στο χαμηλότερο επίπεδο που έχει καταγραφεί μετά τον Οκτώβριο του 2001.
Υπενθυμίζεται ότι η γαλλική οικονομία συρρικνώθηκε για πρώτη φορά μετά από πέντε και πλέον χρόνια στο β' τρίμηνο του έτους. Την ίδια περίοδο συρρικνώθηκε και η γερμανική οικονομία, η οποία δυσκολεύεται να ανακάμψει, μετά την πιστωτική στενότητα που προκάλεσε χάος στη Wall Street.
Την ίδια στιγμή, αυξάνονται οι πιέσεις για μείωση των βασικών επιτοκίων στην ευρωζώνη, αλλά το φάντασμα του πληθωρισμού που πλανιέται στη γηραιά ήπειρο κάνει την ΕΚΤ εξαιρετικά διστακτική.
Η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα κράτησε το βασικό επιτόκιό της στο 4,25% για δεύτερο μήνα, στις 4 Σεπτεμβρίου, γεγονός που δείχνει ακριβώς ότι η κεντρική τράπεζα της Ευρωζώνης ανησυχεί περισσότερο για τον πληθωρισμό και λιγότερο για την επιβράδυνση της ανάπτυξης.
Χθες ήρθαν κι άλλα ανησυχητικά μηνύματα από το μέτωπο της ευρωπαϊκής οικονομίας, καθώς ο σύνθετος δείκτης PMI στην Ευρωζώνη κατέγραψε περαιτέρω πτώση κάτω από τις 50 μονάδες τον Σεπτέμβριο, υποδεικνύοντας ότι υπήρξε συρρίκνωση στους τομείς τόσο των υπηρεσιών όσο και μεταποίησης.
Μάλιστα, ο ρυθμός συρρίκνωσης του Σεπτεμβρίου ήταν ο υψηλότερος που έχει καταγραφεί σε διάστημα σχεδόν επτά ετών, αφού η χρηματοπιστωτική κρίση κλιμακώθηκε και οι εταιρείες μείωσαν την παραγωγή τους προσαρμοζόμενες στην τάση μείωσης των παραγγελιών.
Ο σύνθετος δείκτης PMI υποχώρησε στις 47 μονάδες, από 48,2 μονάδες τον Αύγουστο, με τις μέσες εκτιμήσεις να μιλούν για διαμόρφωση του δείκτη στις 47,8 μονάδες.
Ο επιμέρους δείκτης του μεταποιητικού τομέα υποχώρησε στις 45,3 μονάδες το Σεπτέμβριο από 47,6 μονάδες τον προηγούμενο μήνα, ενώ ο δείκτης του τομέα των υπηρεσιών υποχώρησε στις 48,2 μονάδες από 48,5 μονάδες.
Διαβάστε τη συνέχεια...« Ευρωπαϊκή Ημέρα Μνήμης για τα Θύματα των Εγκλημάτων του Σταλινισμού και του Ναζισμού»
Η πρόταση αυτή αφού πλέον επικυρώθηκε από το 50%+1 του ευρωκοινοβουλίου κρίνεται έτοιμη για κατάθεση.
Οι συντάκτες της Δήλωσης αναφέρουν ότι «στόχος της Ευρωπαϊκής Ημέρας Μνήμης για τα Θύματα των Εγκλημάτων του Σταλινισμού και του Ναζισμού θα πρέπει να είναι η διατήρηση της μνήμης των θυμάτων των μαζικών εκτοπίσεων και εξοντώσεων, και ταυτόχρονα, η εδραίωση της δημοκρατίας καθώς και η ενίσχυση της ειρήνης και της σταθερότητας στην ήπειρό μας», προσθέτοντας ότι «οι μαζικές εκτοπίσεις, οι δολοφονίες και οι υποδουλώσεις που διαπράχθηκαν στο πλαίσιο των επιθέσεων του σταλινισμού και του ναζισμού, εμπίπτουν στην κατηγορία των εγκλημάτων πολέμου και των εγκλημάτων κατά της ανθρωπότητας για τα οποία δεν ισχύουν οι νόμιμες παραγραφές, βάσει του διεθνούς δικαίου».
Φυσικά έντονη είναι η αντίδραση του Κ.Κ.Ε. που θεωρεί ότι η Ε.Ε. προσπαθεί να παραχάραξη την ιστορία του σοσιαλισμού και με αυτό τον τρόπο γίνεται συστηματική αντικομουνιστική επίθεση που έχει ως στόχο, όπως αναφέρει το Κομμουνιστικό Κόμμα, την <<ταυτιση του κουμουνισμού με τον φασισμό>>.
Αναλυτικά η Δήλωση της Ευρωκοινοβουλευτικής ομάδας του Κ.Κ.Ε.:
Η Ευρωκοινοβουλευτική Ομάδα του ΚΚΕ, με δήλωσή της καταδικάζει απερίφραστα τη νέα αντικομμουνιστική υστερία που ανθίζει στο Ευρωκοινοβούλιο, αναφέροντας χαρακτηριστικά:
«Με μια κατάπτυστη και ανιστόρητη γραπτή δήλωση υπογεγραμμένη από 409 ευρωβουλευτές του Λαϊκού Κόμματος, του Σοσιαλιστικού Κόμματος της Ευρώπης, των Φιλελευθέρων και της Ευρώπης των Εθνών, προτείνεται η 23η Αυγούστου ως " Ευρωπαϊκή ημέρα μνήμης κατά του σταλινισμού και ναζισμού". Από τους Ελληνες ευρωβουλευτές την επαίσχυντη δήλωση υπέγραψαν οι ευρωβουλευτές της ΝΔ Ε. Αγγελάκας, Ν. Βακάλης και του ΛΑ.Ο.Σ. Γ. Γεωργίου.
Η χυδαία αυτή αντικομμουνιστική δήλωση αποτελεί κλιμάκωση της προσπάθειας των πολιτικών δυνάμεων που στηρίζουν την ΕΕ να πλαστογραφήσουν την Ιστορία και να ταυτίσουν τον κομμουνισμό με το φασισμό. Να εξομοιώσουν τη βάρβαρη και απάνθρωπη φασιστική ιδεολογία που αποτελεί γνήσιο τέκνο του καπιταλισμού, με τη βαθιά ανθρώπινη κομμουνιστική ιδεολογία που αποτελεί ό,τι πιο προοδευτικό γέννησε η ανθρώπινη σκέψη, ανοίγοντας το δρόμο για πρωτόγνωρες κοινωνικές κατακτήσεις.
Με αυτόν τον τρόπο επιχειρούν να δηλητηριάσουν κυρίως τις νέες γενιές και ταυτόχρονα να δώσουν άφεση αμαρτιών και να νομιμοποιήσουν τα εγκλήματα του ιμπεριαλισμού που διαπράχθηκαν και συνεχίζουν να διαπράττονται και σήμερα με το ματοκύλισμα των λαών.
Καμία γραπτή δήλωση, καμία ιστορική διαστρέβλωση δεν μπορεί να παραγράψουν τη συντριβή από τη Σοβιετική Ενωση του φασισμού, που στήριξαν και ενθάρρυναν τα ιμπεριαλιστικά κράτη. Κανένας παραχαράκτης της Ιστορίας δεν μπορεί να βεβηλώσει τη μνήμη είκοσι εκατομμυρίων στρατιωτών και αξιωματικών του Κόκκινου Στρατού και Σοβιετικών πολιτών που έδωσαν τη ζωή τους και έστησαν την τιμημένη σημαία με το σφυροδρέπανο στο Ράιχσταγκ.
Ολες οι προσπάθειες όσων στηρίζουν την ΕΕ και υπηρετούν τον καπιταλισμό να φράξουν το δρόμο της αναζήτησης του Σοσιαλισμού ως μόνης εναλλακτικής λύσης στην ιμπεριαλιστική βαρβαρότητα, δείχνουν το φόβο μπροστά στην αυξανόμενη δυσαρέσκεια των λαών.
Οσοι, δε, χρησιμοποιούν την προπαγάνδα του Γκαίμπελς ας θυμούνται το τέλος του, γιατί έχει μια ιστορική σημασία. Ανεξάρτητα από τις προσωρινές δυσκολίες η συντριβή του καπιταλιστικού εκμεταλλευτικού συστήματος και το σοσιαλιστικό μέλλον είναι αναπόφευκτα, γιατί αποτελεί κοινωνική ανάγκη».
Τα συμπεράσματα και τα σχόλια δικά σας....
Γράμμα ενός αρρώστου
και με ρωτάς τι γίνομαι, τι κάνω;
Μάθε, ο γιατρός πως είπε στη μητέρα μου
ότι σε λίγες μέρες θα πεθάνω...
Είναι καιρός οπού έπληξα διαβάζοντας
όλο τα ίδια που έχω εδώ βιβλία,
κι όλο εποθούσα κάτι νέο να μάθαινα
που να μου φέρει λίγη ποικιλία.
Κι ήρθεν εχθές το νέο έτσι απροσδόκητα
- σιγά ο γιατρός στο διάδρομο εμιλούσε -
και τ' άκουσα. Στην κάμαρα εσκοτείνιαζε
κι ο θόρυβος του δρόμου εσταματούσε.
Έκλαψα βέβαια, κάτω απ' την κουβέρτα μου.
Λυπήθηκα. Για σκέψου, τόσο νέος!
Μα στον εαυτό μου αμέσως υποσχέθηκα
πως θα φανώ, σαν πάντοτε, γενναίος.
Θυμάσαι, που ταξίδια ονειρευόμουνα
κι είχα ένα διαβήτη κι ένα χάρτη
και πάντα για να φύγω ετοιμαζόμουνα
κι όλο η μητέρα μου 'λεγε: Το Μάρτη...
Τώρα στο τζάμι ένα καράβι εσκάρωσα
κι ένα του Μαγκρ στιχάκι έχω σκαλίσει:
«Τι θλίψη στα ταξίδια κρύβεται άπειρη!»
Κι εγώ για ένα ταξίδι έχω κινήσει.
Να πεις σ' όλους τους φίλους χαιρετίσματα,
κι αν τύχει ν' απαντήσεις την Ελένη,
πως μ' ένα φορτηγό - πες της - μπαρκάρισα
και τώρα πια να μη με περιμένει...
Αλήθεια! Ο Χάρος ήθελα να 'ρχότανε
σαν ένας καπετάνιος να με πάρει
χτυπώντας τις βαριές πέτσινες μπότες του
κι ένα μακρύ τσιμπούκι να φουμάρει.
Αλέξη, νιώθω τώρα πως σ' εκούρασα.
Μπορεί κιόλας να σ' έκαμα να κλάψεις.
Δε θα 'βρεις, βέβαια, λόγια για μι' απάντηση.
Μα Δε θα λάβεις κόπο να μου γράψεις...
Ποιητής: N.Καββαδίας Διαβάστε τη συνέχεια...






